Fijne salon, heel netjes en vriendelijk en ontzettend blij met m'n nagels!
Behandeling door •
Kunstnagels of nagellak verwijderenToon alles…
Sanne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Er werd heel goed geluisterd naar mijn wensen. Snel en vakkundig werd de Biab aangebracht. Prachtig resultaat.
Fijne handmassage als toetje. Tot de volgende keer!
Wil•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne plek om naar toe te gaan, heerlijke massage stoelen! En top resultaat erg blij mee
Behandeling door •Kunstnagels of nagellak verwijderen
Anoniem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel al spreken jullie geen Nederlands maar ik vond het prima. Heerlijke pedicure gehad en ik kom zeker terug
Ellen •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring gehad , hygiënische mooie zaak. Massagestoelen voor de pedicure top
Behandeling door •Kunstnagels of nagellak verwijderen