Mooie salon. Ik heb een pedicure gehad en die was fantastisch. Voeten hebben een uitgebreide behandeling gehad, incl een heerlijke massage. Massagestoel is een heerlijke toevoeging.
Marije•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
super gedaan
Behandeling door •nail-salon-extras
Jolanda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden over het eindresultaat. Goede service, op tijd geholpen en meteen een nieuwe afspraak ingepland.