De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1035 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Super uitgebreide pedicure en met heel veel zorg. Ook een prachtige Biab set gehad, ook deze is zeer vakkundig uitgevoerd
Zeer vriendelijk mensen, heel erg prettig geholpen.
Vriendelijke medewerkers, vakkundig en goede service. Zeker een aanrader!
Fijne en mooie salon! Erg schoon en het personeel is zo lief!
Je bent aan de beurt volgens afspraak. Het personeel ik klantvriendelijk, en mn nagels zien er telkens heel mooi uit. Bedankt