Ik ben heel tevreden met mijn BIAB nagels; nagels (met klein stukje verlenging) zijn heel mooi en erg sterkt. Kort na het voor de tweede keer opvullen van de nagels brak er eentje af doordat ik ergens achter bleef haken. Vandaag is deze keurig gerepareerd en ik hoefde niets te betalen. Top service!
Anja•10 months ago
Verified review
Top ! Hele grote tevredenheid ..
Lubare•10 months ago
Verified review
Nagels weer mooi!
Lisette•10 months ago
Verified review
Heel snel en mooi gedaan
Jillian•10 months ago
Verified review
Geen contact met personeel want sprak geen nederlands en nauwelijks engels. In eerste instantie zat best veel lak op mijn vingers zelf maar nadat ik erom vroeg, werd dit goed verwijderd.