De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1028 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik ben heel tevreden met mijn BIAB nagels; nagels (met klein stukje verlenging) zijn heel mooi en erg sterkt. Kort na het voor de tweede keer opvullen van de nagels brak er eentje af doordat ik ergens achter bleef haken. Vandaag is deze keurig gerepareerd en ik hoefde niets te betalen. Top service!
Top ! Hele grote tevredenheid ..
Nagels weer mooi!
Heel snel en mooi gedaan
Geen contact met personeel want sprak geen nederlands en nauwelijks engels. In eerste instantie zat best veel lak op mijn vingers zelf maar nadat ik erom vroeg, werd dit goed verwijderd.
41
1
41
42
43
153
43