Heel erg fijn dat ik zo snel terecht kon voor mijn pedicure en gellak. Heel goed geholpen door een van de medewerksters. Vriendelijk, rustig en prettige omgeving. Jullie zien me zeker terug. Bedankt
Tineke•10 months ago
Verified review
Super. Hygienisch en werken secuur. verder
Treatment by •
Gel Nails PedicureShow all…
Maria-Pia•10 months ago
Verified review
Zoals altijd ook weer nu heel tevreden.
De styliste is een kundig en lieve vrouw.
Dankjewel voor het harde werken!
Belinda•10 months ago
Verified review
Ik ben echt super blij met mijn nagels! Goede service en duidelijke communicatie. Ik kom hier snel weer.
Bouchra•10 months ago
Verified review
altijd goed, schoon en snel. als ik mijn nagels wil laten doen wil ik ook meteen een afspraak, liefs op de dag zelf. dat kan niet maar ik krijg altijd een afspraak misschien de volgende dag!