De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1028 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heel erg fijn dat ik zo snel terecht kon voor mijn pedicure en gellak. Heel goed geholpen door een van de medewerksters. Vriendelijk, rustig en prettige omgeving. Jullie zien me zeker terug. Bedankt
Super. Hygienisch en werken secuur. verder
Zoals altijd ook weer nu heel tevreden. De styliste is een kundig en lieve vrouw. Dankjewel voor het harde werken!
Ik ben echt super blij met mijn nagels! Goede service en duidelijke communicatie. Ik kom hier snel weer.
altijd goed, schoon en snel. als ik mijn nagels wil laten doen wil ik ook meteen een afspraak, liefs op de dag zelf. dat kan niet maar ik krijg altijd een afspraak misschien de volgende dag!
43
1
43
44
45
153
45