De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1028 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Hele fijne pedicure gehad. Netjes gewerkt en uitgebreid: blij mee!
Positief, netjes gedaan en ben heel tevreden zowel de pedicure als de gellak nagels. Gr M. Corbeek
Jullie zijn altijd vriendelijk. Neem altijd tijd voor iedereen.Ik vertel dat ook aan iedereen.
Er wordt netjes en professioneel gewerkt. Ik ben tevreden over het resultaat.
Prima service, volgende afspraak is alweer gepland.
44
1
44
45
46
153
46