De nagels worden netjes gelakt, maar ik was deze keer minder tevreden over de acryl, de vorm is scheef, ik moest zelf thuis nog randjes vijlen omdat het scherp was.
Communicatie tijdens de afspraak is vrij lastig vanwege de taalbarriere.
Ook na elke afspraak open nagelriemen omdat ze er met de “vijl/machine” in gaan, en deze lijken niet te worden schoongemaakt tussen klanten dus bij de hygiene heb ik mijn vraagtekens.
Fiona•11 maanden geleden
Geverifieerde review
perfect
Behandeling door •Gellak pedicure
Anastasia•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede kwaliteit, prettige sfeer, heel gemakkelijk zelf je afspraak inplannen
Anneke•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel blij met het resultaat en super nette schone zaak