De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1028 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Weer tip top in orde!
De nagels worden netjes gelakt, maar ik was deze keer minder tevreden over de acryl, de vorm is scheef, ik moest zelf thuis nog randjes vijlen omdat het scherp was. Communicatie tijdens de afspraak is vrij lastig vanwege de taalbarriere. Ook na elke afspraak open nagelriemen omdat ze er met de “vijl/machine” in gaan, en deze lijken niet te worden schoongemaakt tussen klanten dus bij de hygiene heb ik mijn vraagtekens.
perfect
Goede kwaliteit, prettige sfeer, heel gemakkelijk zelf je afspraak inplannen
Heel blij met het resultaat en super nette schone zaak
45
1
45
46
47
153
47