Heb voor het eerst met BIAB mijn nagels laten doen. Heel mooi en sterk resultaat, ook na 4 weken nog. Vandaag laten bijwerken/bijvullen ook weer heel netjes en mooi. Prima service!
Anja•12 months ago
Verified review
Het was een fijne ervaring!
Judy•12 months ago
Verified review
Lekker snel en met prachtige nagels de studio weer verlaten! Kom zeker terug😍
Wendy•12 months ago
Verified review
Netjes en snel geholpen. Weer helemaal blij met m’n nageltjes 😊