Heb voor het eerst met BIAB mijn nagels laten doen. Heel mooi en sterk resultaat, ook na 4 weken nog. Vandaag laten bijwerken/bijvullen ook weer heel netjes en mooi. Prima service!
Anja•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne ervaring!
Judy•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Lekker snel en met prachtige nagels de studio weer verlaten! Kom zeker terug😍
Wendy•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Netjes en snel geholpen. Weer helemaal blij met m’n nageltjes 😊