De dame die me hielp (gedeeltelijk geblondeerd haar ) ging zeer vakkundig en kalm te werk
Belinda•12 months ago
Verified review
Mijn nagels zijn weet prachtig gedaan! Opvullen acryl en frenche manicure. Vorige heeft ruim 4 weken perfect gezeten. Geen enkele beschadiging. Echt perfect!
Daniëlle•12 months ago
Verified review
Erg prettig en zorgvuldig
Ellemieke Vink•about 1 year ago
Verified review
Nette salon, leveren keurig werk!
Mandy •about 1 year ago
Verified review
Een goede pedicure behandeling , met badje en massage stoel. Genoeg keuze aan kleur voor de nagellak echt voor herhaling vatbaar;)