De dame die me hielp (gedeeltelijk geblondeerd haar ) ging zeer vakkundig en kalm te werk
Belinda•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn weet prachtig gedaan! Opvullen acryl en frenche manicure. Vorige heeft ruim 4 weken perfect gezeten. Geen enkele beschadiging. Echt perfect!
Daniëlle•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg prettig en zorgvuldig
Ellemieke Vink•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette salon, leveren keurig werk!
Mandy •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een goede pedicure behandeling , met badje en massage stoel. Genoeg keuze aan kleur voor de nagellak echt voor herhaling vatbaar;)