Snel, goed resultaat, fijn personeel, heerlijke koffie!!
Emma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service, mooi resultaat en er wordt heel erg hygiënisch gewerkt!
Sandra•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een mooie studio met een fijne temperatuur.
De vrouw door wie ik werd geholpen sprak daar was niet mee te communiceren.
Ik gaf aan dat er nog wat vellen door het wegveilen van de nagel riemen zaten en hier werd niet op gereageerd helaas. Bij het betalen werd er ook niet gevraagd of alles naar wens was.
De gellak zit op bepaalde plekken ook niet helemaal netjes.
Nikki•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super schone salon en vriendelijke mensen
Nandy•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wordt echt heel blij van deze manier van werken. Clean, super secuur. Voor mij geen andere salon meer.