De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1028 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Snel, goed resultaat, fijn personeel, heerlijke koffie!!
Goede service, mooi resultaat en er wordt heel erg hygiënisch gewerkt!
Een mooie studio met een fijne temperatuur. De vrouw door wie ik werd geholpen sprak daar was niet mee te communiceren. Ik gaf aan dat er nog wat vellen door het wegveilen van de nagel riemen zaten en hier werd niet op gereageerd helaas. Bij het betalen werd er ook niet gevraagd of alles naar wens was. De gellak zit op bepaalde plekken ook niet helemaal netjes.
Super schone salon en vriendelijke mensen
Ik wordt echt heel blij van deze manier van werken. Clean, super secuur. Voor mij geen andere salon meer.
53
1
53
54
55
153
55