Supergoede service! Bij binnenkomst krijg je meteen een drankje aangeboden. Ze werken heel netjes en nemen echt de tijd voor je nagels. Ik heb zowel mijn handen als voeten laten doen en ben supertevreden. 💅🏼 👌🏼
Moirah•about 1 year ago
Verified review
Helaas was de medewerker die mijn nagels deed heel gehaast. Hierdoor meerdere verwondingen aan mn nagelriem. Ook zijn mn duimen veel te kort ten opzichte van de rest... normaal geen problemen met deze medewerker....