De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1028 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Fantastische mensen!!!
Top service, vriendelijk en netjes geholpen 👍
Supergoede service! Bij binnenkomst krijg je meteen een drankje aangeboden. Ze werken heel netjes en nemen echt de tijd voor je nagels. Ik heb zowel mijn handen als voeten laten doen en ben supertevreden. 💅🏼 👌🏼
Helaas was de medewerker die mijn nagels deed heel gehaast. Hierdoor meerdere verwondingen aan mn nagelriem. Ook zijn mn duimen veel te kort ten opzichte van de rest... normaal geen problemen met deze medewerker....
Mooi gelakt. Vriendelijke personeel. Schone salon
57
1
57
58
59
153
59