Wat een heerlijke behandeling! Goed geïnformeerd over de producten en de werking. Een mooie en professionele salon!
Nicky•about 5 years ago
Verified review
Ik heb mijn wenkbrauwen laten shapen en verven met henna + wimperlifting. Tussendoor nog een schoudermassage gekregen, heerlijk! Super blij met het resultaat. Bedankt lieve Roos!
Inday•about 5 years ago
Verified review
Prettige behandeling
Niels•about 5 years ago
Verified review
Altijd een heerlijk en gezellig bezoek
Saskia•about 5 years ago
Verified review
Had mijn 2e afspraak, Basic Skin Facial behandeling, en het was weer genieten.
Ik ga zeker een nieuwe afspraak maken.
Roos doet haar werk fantastisch is erg vriendelijk en bekwaam.