Voor het eerst bij deze salon geweest
Fijne ontvangst met koffie en alles duidelijk uitgelegd
Super blij met de gezichtsbehandeling
Weer n vervolg afspraak gemaakt
Treatment by Marie Louise•Classic Facials
Marianne•4 months ago
Verified review
Ik ben erg tevreden over m'n wenkbrauwen. Ze was erg vriendelijk en m'n wenkbrauwen zien er weer super uit!