Voor het eerst bij deze salon geweest
Fijne ontvangst met koffie en alles duidelijk uitgelegd
Super blij met de gezichtsbehandeling
Weer n vervolg afspraak gemaakt
Behandeling door Marie Louise•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marianne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden over m'n wenkbrauwen. Ze was erg vriendelijk en m'n wenkbrauwen zien er weer super uit!
Behandeling door Maxime Schröder•Vrouwen harsen - gezicht