Altijd erg blij als ik bij Robin ben geweest voor mijn wenkbrauwen. Dus kom zeker weer terug!
Treatment by Robin (M)•Eyebrow & Eyelash Tinting
Inge•almost 3 years ago
Verified review
Uitstekende, vakkundige behandeling met oog voor detail.
Zal deze salon en schoonheidsspecialiste zeker aanbevelen.
Enige minpuntje….. glaasje water na de behandeling zou erg fijn zijn.
Verder in één woord TOP!!
Treatment by Robin (M)•Classic Facials
Siska•almost 3 years ago
Verified review
Ontzettend genoten van de ontspanningsmassage. Danielle was vriendelijk, professioneel, ze zorgde ervoor dat ik op mijn gemak was en ze had een fijne energie, waardoor ik me helemaal kon ontspannen.
Treatment by Daniëlle (F)•Relaxing Massage
Amy•almost 3 years ago
Verified review
Aardige en kundige personeel. Locatie erg mooi
Treatment by Helen (F)•Pedicure
anonieme •almost 3 years ago
Verified review
Wat toch een heerlijke salon; fijne geur, muziek, massage banken en sfeer. En als kers op de taart; Helen die het gevoel van veiligheid heeft, precies snapt waar je behoefte aan hebt en fantastisch kan masseren.