Altijd erg blij als ik bij Robin ben geweest voor mijn wenkbrauwen. Dus kom zeker weer terug!
Behandeling door Robin (M)•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Inge•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Uitstekende, vakkundige behandeling met oog voor detail.
Zal deze salon en schoonheidsspecialiste zeker aanbevelen.
Enige minpuntje….. glaasje water na de behandeling zou erg fijn zijn.
Verder in één woord TOP!!
Behandeling door Robin (M)•Facials / Gezichtsbehandelingen
Siska•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend genoten van de ontspanningsmassage. Danielle was vriendelijk, professioneel, ze zorgde ervoor dat ik op mijn gemak was en ze had een fijne energie, waardoor ik me helemaal kon ontspannen.
Behandeling door Daniëlle (F)•Ontspanningsmassage
Amy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige en kundige personeel. Locatie erg mooi
Behandeling door Helen (F)•Pedicure
anonieme •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat toch een heerlijke salon; fijne geur, muziek, massage banken en sfeer. En als kers op de taart; Helen die het gevoel van veiligheid heeft, precies snapt waar je behoefte aan hebt en fantastisch kan masseren.