Het is altijd super fijn om bij Robin een behandeling te doen. Zijn kalme uitstraling en nauwkeurigheid zijn super om te ervaren, zelfs voor een kleinere behandeling voel je je vertroeteld.
Treatment by Robin (M)•Eyebrow & Eyelash Tinting
Marjolein•almost 3 years ago
Verified review
Everything was great
Relaxing Massage
luisa•almost 3 years ago
Verified review
Fijne behandeling gehad! Fabienne is erg lief
Therapeutic Massage
Fardau•almost 3 years ago
Verified review
Helen is hartstikke aardig hoor, maar ik zie dit meer als een cosmetische behandeling, beetje vijlen, beetje een zalfje… ik vind dan 42 euro voor een half uurtje wel erg duur.
Treatment by Helen (F)•Pedicure
Fleur•almost 3 years ago
Verified review
De massage was erg rustgevend en voor herhaling vatbaar