Het is altijd super fijn om bij Robin een behandeling te doen. Zijn kalme uitstraling en nauwkeurigheid zijn super om te ervaren, zelfs voor een kleinere behandeling voel je je vertroeteld.
Behandeling door Robin (M)•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Marjolein•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was great
Ontspanningsmassage
luisa•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad! Fabienne is erg lief
Therapeutische massage
Fardau•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Helen is hartstikke aardig hoor, maar ik zie dit meer als een cosmetische behandeling, beetje vijlen, beetje een zalfje… ik vind dan 42 euro voor een half uurtje wel erg duur.
Behandeling door Helen (F)•Pedicure
Fleur•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage was erg rustgevend en voor herhaling vatbaar