Mijn voeten zijn weer heerlijk zijde zacht na een voet behandeling. Een aanrader.
Treatment by Helen (F)•
PedicureShow all…
Janet•almost 3 years ago
Verified review
Hele fijne plek om je wenkbrauwen mooi te laten maken! Vriendelijke benadering en professionele behandeling. Zeer aan te bevelen
Treatment by Daniëlle (F)•Eyebrow & Eyelash Tinting
Leonie•almost 3 years ago
Verified review
Super!
Treatment by Robin (M)•Classic Facials
Laura•almost 3 years ago
Verified review
Vriendelijk personeel. Alles ziet er mooi en luxe uit.
Tijdens inwerken masker en peeling werd je hoofdhuid en armen gemasseerd, in andere salons lig je vaak 10 minuten te wachten, hier was elk moment aandacht voor je. Erg fijn en waar voor je geld.
Classic Facials
Jessica•almost 3 years ago
Verified review
Hele fijne rustgevende massage. Het enige nadeel dat de ruimte erg gehorig is. Maar voor de rest echt tot rust kunnen komen.