Mijn voeten zijn weer heerlijk zijde zacht na een voet behandeling. Een aanrader.
Behandeling door Helen (F)•
PedicureToon alles…
Janet•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne plek om je wenkbrauwen mooi te laten maken! Vriendelijke benadering en professionele behandeling. Zeer aan te bevelen
Behandeling door Daniëlle (F)•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Leonie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super!
Behandeling door Robin (M)•Facials / Gezichtsbehandelingen
Laura•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk personeel. Alles ziet er mooi en luxe uit.
Tijdens inwerken masker en peeling werd je hoofdhuid en armen gemasseerd, in andere salons lig je vaak 10 minuten te wachten, hier was elk moment aandacht voor je. Erg fijn en waar voor je geld.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Jessica•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne rustgevende massage. Het enige nadeel dat de ruimte erg gehorig is. Maar voor de rest echt tot rust kunnen komen.