George is een symphatieke geweldige kapper en altijd gezellig. Geeft ook goed advies.
De Salon ziet er gezellig en schoon uit en
de koffie smaakt uitstekend.
Ben ook altijd zeer tevreden na mijn knipbeurt
Tot de volgende keer.
Groetjes, Alain
Men's Haircut
Alain•over 3 years ago
Verified review
The first time George cut my hair it was the best experience ever, literally the perfect haircut! Since that day I never went somewhere else and the haircut is just as perfect as it was the first time! Also George is an amazing guy and fun to talk too. You can have a good laugh or a deep conversation while he’s at work. Would recommend him to everybody!
Men's Haircut
Alex•over 3 years ago
Verified review
Geweldig geknipt!
Styled by Peter•Men's Haircut
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
George is fantastisch
Men's Haircut
Max•over 3 years ago
Verified review
Peter is de beste kapper die ik tot nu toe heb gekend, een ware artiest!