WI kappers Den Haag - Prinsestraat 26 Reviews

Prinsestraat 26, Den Haag

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,9
937 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
George is een symphatieke geweldige kapper en altijd gezellig. Geeft ook goed advies. De Salon ziet er gezellig en schoon uit en de koffie smaakt uitstekend. Ben ook altijd zeer tevreden na mijn knipbeurt Tot de volgende keer. Groetjes, Alain
The first time George cut my hair it was the best experience ever, literally the perfect haircut! Since that day I never went somewhere else and the haircut is just as perfect as it was the first time! Also George is an amazing guy and fun to talk too. You can have a good laugh or a deep conversation while he’s at work. Would recommend him to everybody!
Geweldig geknipt!
George is fantastisch
Peter is de beste kapper die ik tot nu toe heb gekend, een ware artiest!