George is een symphatieke geweldige kapper en altijd gezellig. Geeft ook goed advies.
De Salon ziet er gezellig en schoon uit en
de koffie smaakt uitstekend.
Ben ook altijd zeer tevreden na mijn knipbeurt
Tot de volgende keer.
Groetjes, Alain
Mannen knippen
Alain•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The first time George cut my hair it was the best experience ever, literally the perfect haircut! Since that day I never went somewhere else and the haircut is just as perfect as it was the first time! Also George is an amazing guy and fun to talk too. You can have a good laugh or a deep conversation while he’s at work. Would recommend him to everybody!
Mannen knippen
Alex•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig geknipt!
Styling door Peter•Mannen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
George is fantastisch
Mannen knippen
Max•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Peter is de beste kapper die ik tot nu toe heb gekend, een ware artiest!