Ik heb nog nooit zo'n fijne behandeling gehad. Echt voor herhaling vatbaar
Dank je wel
Groetjes Nathalie
Nathalie •about 1 year ago
Verified review
Super fijne behandeling waarbij ze steeds verteld wat ze doet. Goed contact waarbij er ruimte is voor een praatje maar ook om even stil te zijn. Zeer tevreden!
Cynthia•about 1 year ago
Verified review
Ik heb een heerlijke behandeling gehad. Voel me echt verwent.
Elly•about 1 year ago
Verified review
Heel blij met haar behandeling. Professioneel en klantvriendelijk. Aanrader!