Ik heb nog nooit zo'n fijne behandeling gehad. Echt voor herhaling vatbaar
Dank je wel
Groetjes Nathalie
Nathalie •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling waarbij ze steeds verteld wat ze doet. Goed contact waarbij er ruimte is voor een praatje maar ook om even stil te zijn. Zeer tevreden!
Cynthia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een heerlijke behandeling gehad. Voel me echt verwent.
Elly•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met haar behandeling. Professioneel en klantvriendelijk. Aanrader!