Very good treatment. Nice place; I enjoyed a lot. Will certainly come back.
Treatment by Anastasia•Pedicure
Senol•about 2 months ago
Verified review
Perfect 👌
Treatment by Angela•Natural Nail Strengthening
Suna•about 2 months ago
Verified review
Kom nu al enkele maanden bij Angela. Wat een topper. Ze is schoon, secuur, goed en in een vlot tempo. Mijn nagels en vingers zien er fantastisch uit na haar behandeling. Ik ben fan!
Treatment by Angela•Builder Gel Manicure
Debby•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Very happy with my French manicure by Angela. She’s so friendly and made me feel comfortable right away. My nails look beautiful and exactly how I wanted them. Highly recommend!
Treatment by Angela•Gel Nails Manicure
Susanne•about 2 months ago
Verified review
Ik heb 42 euro betaalt voor henna en waxen van mijn wenkbrauwen. Ze heeft get waxen niet gedaan en de henna was heel licht en de vorm was verschrikkelijk en niet symmetrisch.