Very good treatment. Nice place; I enjoyed a lot. Will certainly come back.
Behandeling door Anastasia•Pedicure
Senol•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect 👌
Behandeling door Angela•Nagelversteviging
Suna•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom nu al enkele maanden bij Angela. Wat een topper. Ze is schoon, secuur, goed en in een vlot tempo. Mijn nagels en vingers zien er fantastisch uit na haar behandeling. Ik ben fan!
Behandeling door Angela•Builder gel manicure
Debby•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Very happy with my French manicure by Angela. She’s so friendly and made me feel comfortable right away. My nails look beautiful and exactly how I wanted them. Highly recommend!
Behandeling door Angela•Gellak manicure
Susanne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb 42 euro betaalt voor henna en waxen van mijn wenkbrauwen. Ze heeft get waxen niet gedaan en de henna was heel licht en de vorm was verschrikkelijk en niet symmetrisch.