Dat was een fijne behandeling. En ik ben heel blij met het resultaat. Ik heb heel mooie nagels en voeten gekregen bij deze prettige salon in de Rijnstraat. De cappucchino (met kokosmelk!) was erg lekker, en ik heb even heerlijk kunnen relaxen terwijl mijn voeten een lekkere behandeling kregen. Klaar voor de sandaaltjes!
Treatment by Viga•Manicure
Sacha•12 months ago
Verified review
Show venue reply...
Perfect zoals altijd! Love you!
Treatment by Vienna•Natural Nail Strengthening
Vanessa•12 months ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals altijd top!
Treatment by Vienna•Eyelash Perming
Veerle•12 months ago
Verified review
Hele fijne ervaring gehad en ik ben heel tevreden met mijn nagels!