Dat was een fijne behandeling. En ik ben heel blij met het resultaat. Ik heb heel mooie nagels en voeten gekregen bij deze prettige salon in de Rijnstraat. De cappucchino (met kokosmelk!) was erg lekker, en ik heb even heerlijk kunnen relaxen terwijl mijn voeten een lekkere behandeling kregen. Klaar voor de sandaaltjes!
Behandeling door Viga•Manicure
Sacha•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfect zoals altijd! Love you!
Behandeling door Vienna•Nagelversteviging
Vanessa•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd top!
Behandeling door Vienna•Wimper permanent
Veerle•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad en ik ben heel tevreden met mijn nagels!