Julie did a fantastic job with my pedicure — every detail was taken care of with such precision and attention. I’m super happy with the result and have already booked my next appointment. Highly recommended!
Behandeling door Julie D France•Manicure
Roberta•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super tevreden met mijn nagels! Ze werkt heel netjes, is geduldig en weet precies wat bij je past. Mijn nagels blijven lang mooi en sterk. Echt een aanrader als je op zoek bent naar kwaliteit en gezelligheid!
Gellak manicure
Fatima•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, prachtig resultaat
Nagelversteviging
Dieke•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Really great atmosphere. Will definitely come back
Behandeling door Julie D France•Manicure
Ali•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Vienna ♥️
Wat een talent.
Wat een lieve vrouw.
Wat een prachtige zaak.
Wat een fijne sfeer.
🌺