Ik vond het heerlijk om weer langs te gaan voelde me herboren dankjewel
Treatment by Silvia•
Face WaxingShow all…
Samara•about 5 years ago
Verified review
Heb een heerlijke behandeling gehad, zeer kundig en super vriendelijk. Fijne ambiance . Ik was zeer onder de indruk van de salon , over ieder detail is nagedacht. Alles bij elkaar een ontspannen beleving en zeker voor herhaling vatbaar
Treatment by Silvia•Classic Facials
Daniëlle•about 5 years ago
Verified review
In de salon voel je je meteen welkom een warme en prettige sfeer. Prachtige locatie ook. Beide medewerkers zijn zeer professioneel, hartelijk en toegankelijk.
De beide behandelingen hebben mij zeer goed gedaan.
Face WaxingShow all…
Fransje•over 5 years ago
Verified review
Fijn om eindelijk weer van je bindweefselmassage te mogen genieten, zo denkt mijn huidje er ook over, het was weer heerlijk :D Tot gauw!