De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
1163 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik vond het heerlijk om weer langs te gaan voelde me herboren dankjewel
Heb een heerlijke behandeling gehad, zeer kundig en super vriendelijk. Fijne ambiance . Ik was zeer onder de indruk van de salon , over ieder detail is nagedacht. Alles bij elkaar een ontspannen beleving en zeker voor herhaling vatbaar
In de salon voel je je meteen welkom een warme en prettige sfeer. Prachtige locatie ook. Beide medewerkers zijn zeer professioneel, hartelijk en toegankelijk. De beide behandelingen hebben mij zeer goed gedaan.
Fijn om eindelijk weer van je bindweefselmassage te mogen genieten, zo denkt mijn huidje er ook over, het was weer heerlijk :D Tot gauw!
Perfecte behandeling, zoals altijd!
87
1
87
88
89
146
89