Ik vond het heerlijk om weer langs te gaan voelde me herboren dankjewel
Behandeling door Silvia•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Samara•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb een heerlijke behandeling gehad, zeer kundig en super vriendelijk. Fijne ambiance . Ik was zeer onder de indruk van de salon , over ieder detail is nagedacht. Alles bij elkaar een ontspannen beleving en zeker voor herhaling vatbaar
Behandeling door Silvia•Facials / Gezichtsbehandelingen
Daniëlle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
In de salon voel je je meteen welkom een warme en prettige sfeer. Prachtige locatie ook. Beide medewerkers zijn zeer professioneel, hartelijk en toegankelijk.
De beide behandelingen hebben mij zeer goed gedaan.
PedicureToon alles…
Fransje•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn om eindelijk weer van je bindweefselmassage te mogen genieten, zo denkt mijn huidje er ook over, het was weer heerlijk :D Tot gauw!