Ik vond de behandeling zo goed. De werknemers zijn super lief en enthousiast om je te helpen. Ze nemen hun tijd bij het uitvoeren van de behandeling, wat ik super belangrijk vindt. Ik zal zeker terug komen.
msgana•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Helemaal top
kaet•8 months ago
Verified review
Perfecte behandeling
Rustgevend
Treatment by Lisa •
PedicureShow all…
roscha•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Goeie service top behandelingen gehad
Rosansha•8 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik kan weer even vooruit met supermooie frisse nageltjes 🥰