Ik vond de behandeling zo goed. De werknemers zijn super lief en enthousiast om je te helpen. Ze nemen hun tijd bij het uitvoeren van de behandeling, wat ik super belangrijk vindt. Ik zal zeker terug komen.
msgana•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Helemaal top
kaet•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfecte behandeling
Rustgevend
Behandeling door Lisa •
PedicureToon alles…
roscha•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goeie service top behandelingen gehad
Rosansha•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik kan weer even vooruit met supermooie frisse nageltjes 🥰