Ben zeer tevreden over de full menzilian behandeling door Rachida. Zeer professioneel.
Marco•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was een heel fijne afspraak, ben helemaal top geholpen en professioneel geadviseerd. Mijn wenkbrauwen zijn prachtig vormgegeven, ik kijk er naar uit om een huidanalyse en gezichsbehandeling te ontvangen.
danielle•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Voor het allereerst mijn lashes laten doen bij Sophia! Ze gaat uiterst zorgzaam te werk en zorgt dat je er comfortabel bij ligt. Ik ben blij met het resultaat..
Rachida•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Rachida is friendly and nice. the treatment was smooth and the overall experience positive. I recommend!