Hele goede service en gepast advies ontvangen na de huid analyse. Ik ga zeker langs voor een vervolgafspraak
Stefanie •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Ik ga zeker terug.
alex •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lieve meiden, en super tevreden met mijn gladde benen!
Shovanna•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt genieten van een pedicure behandeling kan ik nooit. Het aanraken van mijn voeten vind ik niks. Maar ik kwam met veel pijn en heel veel eelt. En ging weg met fluweel zachte voeten, minder pijn en ook nog eens een mooi kleurtje op de teen nagels. Al met al liep ik weg op wolkjes!!
Maxime•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel vriendelijk geholpen en heel blij met het resultaat.