Very cozy atmosphere. I am happy with the spa manicure and spa pedicure!
Treatment by Lisa •
PedicureShow all…
Selin•11 months ago
Verified review
Ik heb gisteren mijn tweede gezichtspeeling gehad en ben zeer tevreden.
Voor de behandeling wordt alles goed uitgelegd, de medewerker zijn professioneel, vriendelijk en hygiënisch.
Ik kijk uit naar de volgende behandeling
Gr. Clyde
Clyde•11 months ago
Verified review
Zeer prettig verzorgd!!
Mijn voetjes weer mooi en zacht, weldaad
Heel vriendelijk geholpen.
Danielle•11 months ago
Verified review
Ben heel erg tevreden!
Adriana•11 months ago
Verified review
Great service! Very professional and attentive. Relaxing atmosphere in the salon.