Very cozy atmosphere. I am happy with the spa manicure and spa pedicure!
Behandeling door Lisa •
PedicureToon alles…
Selin•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik heb gisteren mijn tweede gezichtspeeling gehad en ben zeer tevreden.
Voor de behandeling wordt alles goed uitgelegd, de medewerker zijn professioneel, vriendelijk en hygiënisch.
Ik kijk uit naar de volgende behandeling
Gr. Clyde
Clyde•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer prettig verzorgd!!
Mijn voetjes weer mooi en zacht, weldaad
Heel vriendelijk geholpen.
Danielle•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben heel erg tevreden!
Adriana•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Great service! Very professional and attentive. Relaxing atmosphere in the salon.