Voor het eerst hier geboekt voor een ontspanningsmassage.
Je krijgt slippers die je moet aantrekken en wordt vervolgens geroepen om plaats te nemen.
De masseuse heeft heel erg haar best gedaan en verstaat haar vaak .Wel vind ik het jammer dat je van te voren niet wordt geïnformeerd wat ze gaat doen . Wellicht een taal barrière. Na afloop krijg je wat te drinken . Zeker voor herhaling vatbaar .
Monica •about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Het was weer heerlijk. Kijk nu alweer uit naar volgende week. Ik ga denk ik gewoon alle massage behandelingen proberen🤭
Yvonne•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Goed geholpen, lieve en vriendelijke dames.
Sandhya•about 2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Perfecte massage en is zeker voor herhaling vatbaar