Voor het eerst hier geboekt voor een ontspanningsmassage.
Je krijgt slippers die je moet aantrekken en wordt vervolgens geroepen om plaats te nemen.
De masseuse heeft heel erg haar best gedaan en verstaat haar vaak .Wel vind ik het jammer dat je van te voren niet wordt geïnformeerd wat ze gaat doen . Wellicht een taal barrière. Na afloop krijg je wat te drinken . Zeker voor herhaling vatbaar .
Monica •ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Het was weer heerlijk. Kijk nu alweer uit naar volgende week. Ik ga denk ik gewoon alle massage behandelingen proberen🤭
Yvonne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goed geholpen, lieve en vriendelijke dames.
Sandhya•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Perfecte massage en is zeker voor herhaling vatbaar