Een dikke 10. De sfeer is heel rustig en positief. Hele goede uitgebreide massage (60 min)en het fruit na afloop is zo een lief gebaar. Helemaal niets aan te verbeteren.
Mirelle•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke behandeling gehad. even een knak in rug en pijn is weg👍 nu nog even de knopen weg en dan weer helemaal soepel. kom gewoon volgende week lekker weer langs.
Behandeling door Z2•Deep tissue massage
Yvonne•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik laat mij maandelijks 2 keer behandelen door Picha. De massages van mijn rug en benen, zijn een verademing. De ontspanning daarna is fijn en voelt goed aan.
Gerard•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Er werd echt wat gedaan met m’n feedback! Geweldig en zo klantvriendelijk. Nog steeds even goed als anders!