Hele fijne ervaring,heel professioneel,heel vriendelijk,ik kwam hier helemaal tot rust,mooie schone omgeving,vriendelijke prijs,ik ga nog en keertje terug,heel veel dank
Pauline•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Lekker massage en sfeer!
Behandeling door Z3•Thaise massage
Maya•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke massage gehad mijn zoon vond het ook Heerlijk.
Shirley •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Was voor mij de 1e keer en ben aangenaam verrast. Fijne sfeer en behandeling en ging ontspannen en soepel weer naar buiten
Chantal •2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een zeer ontspannen ervaring. Ik blijf graag komen voor de prettige behandelingen. Bedankt!