Ja was gewoon erg fijn zoals altijd, lekker ontspannen en tot rust gekomen en de schouders en nek zijn lekker los. Ook wat te drinken en wat fruit achteraf is erg lekker.
Jeroen•5 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik en mijn partner hebben een heerlijke ontspanningsmassage gehad , was mijn eerste keer en ik vond het heerlijk. Mijn partner vond het ook heerlijk en beide zijn we lekker los en ontspannen. We komen hier zeker nog een keer terug en raden de salon aan.
Nathalie•5 months ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne massage gehad. De juiste pijnpunten werden aangepakt. De salon is schoon. Na afloop nog wat te drinken gehad en vers fruit! Aanrader!