Ja was gewoon erg fijn zoals altijd, lekker ontspannen en tot rust gekomen en de schouders en nek zijn lekker los. Ook wat te drinken en wat fruit achteraf is erg lekker.
Jeroen•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik en mijn partner hebben een heerlijke ontspanningsmassage gehad , was mijn eerste keer en ik vond het heerlijk. Mijn partner vond het ook heerlijk en beide zijn we lekker los en ontspannen. We komen hier zeker nog een keer terug en raden de salon aan.
Nathalie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne massage gehad. De juiste pijnpunten werden aangepakt. De salon is schoon. Na afloop nog wat te drinken gehad en vers fruit! Aanrader!