Fijne professionele massage, ook de pijnlijke plekken aangepakt die ik niet had aangegeven.
Jacques•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke massage gehad! Ik kom vaker
Pelin•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Geweldig!
D.J•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Fijne massage gehad! De masseuse hield rekening met mijn voorkeuren.
Danique•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik had nu voor de tweede x een deel tissue massage. Had al zeker een jaar last van mijn nek en heel veel hoofdpijn en de hoofdpijn is sinds de eerste massage 2 weken geleden al weg. Fantastische salon.
Wij blijven komen al moeten we vanuit Helmond komen.