Ik was heel erg tevreden over de behandeling. Mijn huid was ontzettend schoon achteraf en een aantal dagen erna zag ik groot verschil, mensen om me heen complimenteerden me zelfs om me huid, hoe glowy het eruit zag.
Soukaina•8 months ago
Verified review
Zeer klantvriendelijk en goede dienstverlening.
Marianne•8 months ago
Verified review
Ik ben voor de eerste keer langs geweest en ik zal zeker vaker terug komen. Het resultaat was ongelooflijk en was er hartstikke tevreden mee
Fatima•8 months ago
Verified review
Warm welkom, ook stoelverwarming, fijne massage, booster gedaan, ontspannen sfeer de mee eters zijn verwijderd. Even pittig maar daarna vergeet je dat door de Gezellige en professionele indruk. Stralend de deur uit.
Anneliek •8 months ago
Verified review
Ik vond het een prettige afspraak en ik ben goed geadviseerd.